fredag 2 april 2010

Lite random info

Det var länge sen nu.

Jag har tillbringat mycket tid hemma hos familjen den senaste veckan. Jag hade inte något jobb inplanerat under veckan som var så jag passade på att umgås med min vän Anna en del. Det var mys, jag har saknat den tjejen.

Annars händer inte så mycket. Jag sitter mest och spelar på gitarren och ser på filmer jag älskar. Jag har upptäckt att jag kan kolla på samma film över 3 gånger på rad utan att tröttna. Då gäller det att det är en riktigt bra en förstårs. Tips på bra filmer mottages gärna. ^^

Föresten har den här dan varit väldigt lång. Jag har nästan inte haft någon social kontakt med någon, förutom via telefon. Det är ovant, jag känner mig så lite när jag är för mig själv. I morgon ska jag dock hem till familjen igen för påskfirande.

Glad Påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar