torsdag 5 maj 2011

Uppdatering

Hej fina vänner!

Det har varit lite tunt på bloggfronten på sista tiden. Ska jag vara ärlig så har njutit av livet lite extra. Vi får passa på nu på våren! ^^

Gjorde precis en svår hemtenta i ekonomi. Fick kämpa lite extra och håller tummarna för att jag klarade den, men man vet aldrig. Får göra en komplettering om jag får U men det gör inte så mycket, kunde varit värre. Nu läser vi en delkurs i sociologi. Det är jätte intressant och jag ser fram emot att få fokusera på det i några veckor framöver.

Som jag tidigare nämn har jag fått jobb för sommaren. Känns verkligen toppen! Dessutom ska jag nästa vecka och veckan efter det ha intensivsimskola. Trodde det var den här veckan som jag skulle jobba så det står fel i min "bloggkalender" men det får ni stå ut med. ;) Jag kommer alltså ha simskolegrupper varje vardag i två veckor. Kommer nog bli krävande men givande. :)

Hoppas det är bra med alla er!

Kram
Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar