onsdag 11 januari 2012

Onsdagen 11/1-12

Hej!

Känns som att jag alltid ber om ursäkt för brist på blogginlägg. Jag skäms över att jag inte tar mig tiden, vilket är ganska dumt då jag ändå inte har så många besökare. Jag har iaf haft otroligt mycket under hösten. Två deltidsjobb och studier på heltid blev lite för mycket för att hinna och orka med. Jag har till våren rensat bland mina krav iväg måsten och hoppas att jag kommer ha tid till saker och människor jag tycker om. :)

Jag är nu på väg till skolan för att förbereda en opponering. Det är sista momentet på B-uppsatsen som kommer avslutas på fredag. Om vi slipper kompletteringar så är vi klara med sociologi B. Känns jätte skönt! Vi hörs senare, kanske uppdaterar jag om hur opponeringen gick.

Kram
Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar