torsdag 9 februari 2012

Slappt

Tjo!

Har världens slappaste dag! Helt underbart! Jag gick upp skapligt tidigt för att skriva klart en uppgift till skolan och jag blev klar mycket snabbare än jag trodde. Efter att jag skickat in den fixade jag lite med bloggen. Vad tycker ni om den föresten, något som ser konstigt ut? Jag har även rensat lite i lägenheten för det var verkligen kaos. Jag bor på en relativt liten yta så jag har väldigt lite förvaring. Resultatet är att det ligger kläder i ALLA hörn, kurslitteratur överallt och disk bredvid sängen typ. Usch.... Nu ska jag till affären och köpa lite mat till kvällen och kanske en blomma till lägenheten. Det ser så tråkigt ut här hemma efter att jag tagit bort all julpynt.

Som sagt... väldens slappaste dag! Det kan vi alla behöva ibland. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar