onsdag 29 juni 2011

Nya jobbet

Nu har jag arbetat på nya jobbet några dagar och det går faktiskt ganska bra. Det är lite små klurigt och det är mycket jag måste lära mig men det är också spännande. Väldigt varierande jobb då jag både registrerar och reglerar skador. Kanske inte låter så roligt att jobba med försäkringar men det är det faktiskt. Jag får prata med alla möjliga människor och höra de konstigaste historier. Att sen kunna erbjuda ersättning för en skada känns jätte bra.

Jag trivs alltså bra och tror att jag kommer kunna stå ut hela sommaren :P Det enda som är negativt är att jag spenderar hela dagarna inne på kontor framför datorn ist för att kunna njuta att sommarvädret. Det gör iofs inte så mycket, är ledig alla helger och efter klockan 5 varje dag så jag hinner med lite sommaraktiviteter också. ^^

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar